PA

Kanske skulle ta och slänga in ett litet inlägg.
Har väl egentligen inget att skriva om. Meeen filmen som sågs hos Petro i lördags. Jaa, jag har ALDRIG gråtit i en skräckfilm. Men Paranormal Activity gjorde att mina ögon vattnades. En helt otroligt otrevlig känsla i den filmen. Och jo, jag va riktigt skraj.
Brukar ju oftast räkna hur många gånger jag skrikit i en skräckfilm, och lite utifrån det bestämma mej om det är en bra eller dålig skräck.
Men får nog tänka om. För endast två skrik, var av ett inte framkallades av filmen.. utan av Petros broder.. (nej Challan, såg han inte), såååå kan inte längre räkna skrik. För denna film, jaa, som sagt, den var bara otrevlig..kuslig. Sån där som man liksom nästan ryser av.
Rätt bra avslut på Petros födelsedag skulle ja tro;D FÖresten, nu är alla flickor 17 ååår! haha. vissa snart 18, kanske jag dåårå. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0