5november

Allt som krävdes för att bloggen skulle komma igång var tydligen nåt rätt jobbigt. Meeen får väl se de positiva i me de då.haha
Pratade just med min vän Simon om att ja är lite orolig. Över en fläck, ett födelsemärke.. som inte varit med sen födelsen. Får man kalla de födelsemärke då?.. solfläck? eh.
Aja, iaf är det rätt lustigt. Har inte speciellt många födelsemärken.... solfläcker.. inte som en viss prickigkorv.. ajajaj, .. ännu en påminnelse...."Älskling du ser ut som en prickigkorv"
men jaa, jag har iaf 5 st små prickar på armen, som tillsammans bildar mitt stjärntecken, fast spegelvänt. Vilket är rätt mysko, lite små skoj sådär.
Sen, på mitt huvud. Har en fläck på varje tinning, en mitt på skallen och en liten prick precis där jag har min bena.
Och anledningen till att jag är orolig, är den högra fläcken. Han är liksom inte samma som dom andra. Han är typ mörkhyad, medans resten är i min vanliga födelsemärkes färg.
Är det cancer? Har jag solat för mycket, och min fräkniga hud fått nog?.
hahaha, värsta tänkbara direkt! är nog bara en liten pigmentfläck, men jaa, ja är lite orolig, får ta och googla runt lite nu.

Förövrigt har jag inte varit med om nån konstigare dag, känslomässigt. Allt har verkligen svängt både värre och ryckigare än Lisebergsbanan i Götet. Måste nog få vara så ett tag. Men det blir bra, tids nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0